Dienstag, 23. Oktober 2012

Glitter meets Christmas Challenge with Sketches

Juhuuuu,
ja eigentlich ist ja gerade die Halloween-Karten-Phase, aber der Sketch von Christmas Challenge with Sketches hat mich so angesprungen, daß ich mal schnell ein Kärtchen mit dem neuen Penny Black Motiv machen mußte....Außerdem passt das Kärtchen auch noch zur aktuellen Cute Card Thursday Challenge mit "Got Glitter", zu Christmas Stamping All Year Long mit "Traditional Colours" und zu Totally Gorjuss mit "Bling it on!"



Ciao Scarlett

Kommentare:

  1. hello, your card is so sweet and cute, thanks to play with us at CSAYL, hope to see you soon.

    AntwortenLöschen
  2. What a nice card.
    Thanks for joining us at CCWS.

    Miranda

    AntwortenLöschen
  3. How cute!! Love all that glitter and sparkle. Thanks for playing with CSAYL.

    AntwortenLöschen
  4. What fun! Always a fan of sparkle for the holidays. Thanks for joining us at CSAYL!

    AntwortenLöschen
  5. What a cute card! Thanks for participating in our CSAYL challenge!!
    ~DEANNE~

    AntwortenLöschen